2011-06-02

Garnfärgning

Jag började med ett nystan vitt Drops Fabel och slutade med en härva rosalila garn.
Det blev inte den färgen jag ville ha egentligen, men jag gillar färgen ändå.

Så här ser det ut. Färgåtergivningen blev ovanligt bra. :)
Jag kommer färga mer garn i sommar. Ska testa att färga med Kool Aid nästa gång. Fick fyra påsar med posten igår och två nystan underbart sockgarn.


Nästa vecka ska spenderas på Sweden Rock Festival, så det är inte säkert att det blir någon mer uppdatering innan jag åker och ingen stickning på fem dagar. Ska stanna kvar nere hos mamma en vecka till efter festivalen, men kan kanske nappa hennes dator lite och berätta vad jag börjat med, för nytt projekt ska påbörjas på lördag i bilen har dock inte bestämt än vad.

Ha det bra och håll tummarna för att vi får fint väder nästa vecka. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar