2011-12-18

Tillbaka utan bilder

Sitter hemma hos min kära mamma i helgen. Har hunnit med hårfärgning, en runda på stan med mamma, lussekattsbak med pappas sambo, sushibuffé, kalas för pappas sambos brorsdotters dotter och börjat sticka en mössa.

Sen senast har jag avslutat tre nästan färdiga projekt. Jag har stickat klart julklappssjalen, Semi-precious och ett par underbara gröna strumpor. Bilder kommer när jag har kamera igen.
Jag har börjat sticka en flätmössa i Juvel. Det ser bra ut än så länge och förhoppningsvis ska den passa också.

I fredags fick jag en tidig julklapp av syster, boken Knitting Knee-Highs av Barb Brown. Hon vill ha fler handstickade strumpor. :)

Nu ska jag fika med lussekatter och kaffe. Dock utan sällskap då S glömde bort vår stickfika. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar