2012-04-04

Hemlis 8 - Marspaketet

Var nere på stan i eftermiddag och var så klart in en sväng på Garnverket. Jag lade undan 2 nystan Rowan summerspun i färg 122. På väg hem hämtade jag ett paket som visade sig vara från min hemlisvän.

Min hemlisvän bor i Uppsala och gör egna nåldynor. Jag vet inte vem du är än. Men kommer kanske på det...

I paketet fanns detta:
2 nystan summerspun i färg 122 (fullträff!), en härva Drops Lace, 4 fina knappar, lakritschoklad och en nåldyna som min hemlisvän gjort själv.
Paketet var underbart och en riktig fullträff! Jag har varit och klämt på summerspun och det var ju tur att jag bara lade undan idag i stället för att köpa. För nu har jag 2 nystan ändå. :)
Den blå färgen på Drops Lace hade jag redan en härva av, så det är min nyans. Nu har jag 2 härvor med samma färgbad (vad är sannolikheten?) och kan göra något större. :)
Jag är inte så förtjust i lakrits, men sambon blev glad för chokladen.

Tack för det underbara paketet hemlisvän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar